ZzZzZ...

Okej. Möhippan vill jag inte skriva så mycket om, men jag kan säga att vi hade jättekul. Jag hade jättekul! Men som det brukar bli när det är en stor grupp med tjejer så blev det massa dramadramadrama. Tjejgrupper, enligt mina erfarenheter, funkar inte när det blir fler än tre-fyra stycken. Blir ALLTID skitsnack eller bråk, så guys really is my thing. Men kul hade vi! Skitmysigt att moster kom förbi och kramade på mig när vi var klara i Arosfortet. <3 Saknar dem faktiskt, de är söta! Synd att alla bor så långt bort. Arosfortet är för övrigt något alla borde göra minst en gång i livet, fattar inte varför folk åker utomlands för att göra massa aktiviteter! Visst är det najs men vafan, en timma med tåg så är man på sitt egna privata fångarna på fortet, det är svårt och kräver kvickt tänkande, bra teknik och hyfsad fysik. Jag som inte har något av det klarade mig bra iaf och jävlar vad kul det var. <3 MÅSTE göras igen! Men dricka vin en hel kväll, naaaeee.. Fyfan vilken baksmälla man får. Jag brukar inte bli bakis, men vin slår sig i huvudet på en gång. Sen hjälpte det väl inte så mycket att jag drack säkert mer än en hel flaska för mig själv... Hujhuj..

I övrigt så vet jag vart jag ska söka jobb nu. Stötte på en trevlig "främling" som jag hade en trevlig konversation med där. Jag ska fan söka jobb på ICA ringen och strunta i hur jävla B det känns, det är ju nära och bra. Det är främst ungdomar där vilket ger en skön tillhörande känsla, även om butiken i sig inte är särskilt myspys. Men random people kan göra mycket. :> Me so happy.

Det är mycket blandade känslor nu, just nu är pömsig glädje det jag känner, även fast jag är skitförbannad på människan som nyligen hade stake nog att skriva till mig på facebook. Det krävs all min självkontroll för att förhindra mig själv att ragea sönder på denne. Människan har redan orsakat så mycket smärta och obehag i min familj, jag känner bara att jag vill sparka på dennes ansikte just nu och kräva att den aldrig någonsin kontaktar någon i min familj igen. Men mina syskon är konstigt nog vän med denne trots allt som har hänt, jag har ingenting att säga till om. Men det denne gjorde i helgen var för mycket!
Fuck it, Bobo sitter i vardagsrummet och spelar med en vän, så jag har stängt in mig i rummet och spelar lite lugn rock.
Ska försöka sova även fast jag verkligen verkligen inte vill sova här. Ska skriva mer om det imorgon.

Edit: Nej jag ska fan klaga lite redan nu på hela grejen med att sova här. Jag sitter just nu och lyssnar på lugn rock som sagt och hittar massa fin musik som jag älskar att sjunga till, bland annat Alter Bridge - Broken Wings och Blue October - Hate Me. Men jag vågar inte sjunga, det har varit en av mina största passioner i livet, trots att jag ändå inte är så bra på det. Jag älskar det ändå! Men efter att ha bott här nu i över ett år har jag bara slutat. Jag vet att Bobo inte tycker det låter bra, han skäms inte för att säga det. Och om jag sitter här och skrålar, även om jag tycker det är tyst, kommer han förr eller senare komma in och fråga vafan jag skrålar för. Han skäms, för han har besök. JAG HATAR att deppa ner min blogg men vafan, jag har ingen att prata med för tillfället, så då får det bli såhär!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0