Tillskott i "familjen".

Två människor och två hundar. Jag fick mens idag. Jag tänker inte skriva om det idag eller överhuvudtaget nämna det mer. Eller jo, det ska jag visst det. Eller nej. AARGHGH idag har jag varit bajsirriterad och haft ont i huvudet, jag är inte van vid att det är fler människor här! Jag är van vid att det här är mitt tillflyktsställe när jag behöver ha det lugnt! Jag har haft ont i huvudet de senaste dagarna, jag måste passa på deras valp. Ingen annan gör det.

Min hall luktar hunddagis.
Mina händer luktar äckel.
Min katt spyr för att hon vantrivs, hon vågar knappt gå på lådan eller äta.
MIN hallmatta och mina skor håller på att bli uppätna!!
Jag orkar inte laga mat åt fyra och då får jag höra att det gnälls. GÖR MAT SJÄLV. Eller bara värm i micron om du är så jävla hungrig, det finns i kylskåpet liksom. Sluta komma hit och böla efter mat när vi var schyssta och gav er plats och mat fastän vi har 1000 spänn att leva på tills den 25'e som ska räcka till en klänning också. De är inte heller vana vid att bo i en lyhörd lägenhet... Så grannarna lär ju höra något av oss, stackarna, de som inte hört något av oss alls sen vi flyttade in..
ÅH! Fortsätter det såhär åker de ut eller så flyttar jag nästan tillbaka till mamma alltså. Även fast hon inte är hemma nu. Jag blir bara så jävla förbannad. Behövde bara skriva av mig. Det blir säkert bättre.. De ska ju bara stanna i "typ" en vecka har de sagt. Får se vafan det blir av det. Det är så jag sagt till Charlotte och blir det något annat av det får Bobo ta den smällen. Inte jag. Som han säger, jag ska egentligen inte säga till om ett skit för jag betalar ingen hyra! Ska väcka Bobs som har somnat i soffan så ska vi borsta tänderna och sova. Jag behöver det efter det senaste dygnet. ARGH.

Som my final word vill jag säga att Bobos mamma, Marie, är en ängel som får mig att skita i allt med uppfostran att göra och glömma bort att vara en bra "värd". Som hon säger, det är inte mitt jobb att laga mat åt dem och passa upp dem eller betala för dem! Hon är underbar den där kvinnan.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0