Omg.

Påtal om det jag skrev på facebook, och för att lyfta upp mitt humör litegrann så kollade jag lite klänningar.

För er som inte vet vad jag skrev så skrev jag "The quest for THE dress börjar idag!" för några dagar sen, men jag hittade som sagt ingenting. Så jag hittade några sidor och omg.

http://www.halens.se/Product/055253?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=103&oc=036

Är den inte vacker? Jag blev helt breathtaken. Ska kolla imorgon i stan annars betalar jag fan för snabbare leverans, JAG VILL HA DEN.

Puss på er! <3
(PS Sol vad tycker du? Fin/passar? :DDDDD)

Kommentarer
Postat av: Sol

Urtjusig =)

2010-08-14 @ 11:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0