Ojojoj...

Min bror har gift sig.
Han är en man.
Han har en HUSTRU. Jag kan inte fatta't!


Och de var så himla vackra! Det var fullständigt underbart att få vara där, jag brukar inte gråta på tillställningar, särskilt inte bland mycket folk, men jag fick tårar i ögonen hela tiden under vigseln. Det var lite tur att jag blev tilldelad rollen som fotograf, för då hade jag något att fokusera på. Gick in i business-mode. Awesome. Men de var sååå fina, åh.. Jag hoppas jag får lägga ut en bild (SOM JAG HAR TAGIT :DDD) i nya fotobloggen sen.
Och måste bara peta in att jag är så sjukt nöjd. Bilderna vi tog innan vigseln var jättefina, rent av magiska. Var det jag eller var det bara bröllopsfén som var där och tog över kameran? Eller kunde de omöjligen bli fula? Jag hoppas det är min förtjänst i alla fall.

Det var i alla fall en heldag med ett vackert bröllop, underbar mat, jättetrevlig serveringspersonal (jag fick en ny väääään), god dricka (kanske lite mycket kände jag när jag kom hem), och en av de roligaste sakerna var att se våra släkter komma samman. Alltså Sols släkt + mammas sida av släkten + pappas sida ++++ alla Sol och Roberts vänner?! Sjukt! Alla grupperna är sjukt olika varandra, jag visste inte hur det skulle gå, om någon grupp skulle typ bli förnärmad. Men de gick sjukt bra ihop! Alla stormtrivdes och ja, jag är bara lycklig för att jag fick se min bror bli stor på riktigt, vuxenpoäng att vara gift liksom!
Och att dansa tryckare med baby var.. Magiskt. Det var en av de där få romantiska stunderna vi haft, då vi inte plojar oss eller tröttnar på varandra och känner att det blir för mycket gullegull. Kyssen som vi hade, det kallar jag en långtradare. Blir alldeles mjuk i hjärtat när jag tänker tillbaka, fan, jag är nog riktigt kär.

Men såklart, fanns det ju negativa sidor.. 28 myggbett på benen och fötterna. Vill inte räkna ihop resten, tre i ansiktet och två i hårbotten har jag märkt dock. Waaaaaat! De gillade mig mer än någon annan. Awsuuum.... Så särskilt snygg om benen är jag ju inte nu. Men det går över! Min bror har gift sig, whoopieee!

Puss på er AALLAAAA! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Of course kan du lägga upp en bild eller två i din fotoblogg.. Bara vi får välja vilka ;)

Och när dyker den bloggen upp btw? :P

2010-08-24 @ 19:13:36
Postat av: Kicki

YAY! Eh, när design är klar, det går snabbare nu när skolan sätter igång, jag hittade inte installationscd'n igen till ps som Robert fixade, dr fanns serienummer och grejs. Så jag har typ som en free trial som har gått ut..

2010-08-25 @ 12:52:12
Postat av: Sol

Men det är ju bara fråga datordoktorn om en ny ;)

2010-08-26 @ 09:52:32
Postat av: Kicki

True! Do it for me, det tar sån tid när jag gör det.. xD

2010-08-26 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0