Konstigt?

Gick upp ur sängen igår innan vi skulle sova för att gå på toa, mådde lite illa men tänkte att det går över. Blir skityr på vägen dit så jag måste ta tag i toadörren för att hålla mig uppe och i samma veva börjar ögonen rinna som fan, typ som att jag gråter. Men jag kände mig inte ett dugg nere, bara.. Konstigt. Så jag torkade ögonen och satte mig på toan. Efter några sekunder måste jag spola och trycka ner huvudet istället för att spy. Kooonstigt?! Har inte spytt bara sådär på flera år, wtf.. Inte gott att spy upp köttbullar, fyfaen. Men idag mår jag bättre, magen är fortfarande lite konstig, men jag är inte yr eller någonting. Fan vad weird! Jag åt ingenting igår (förutom lantchips) som inte Bobo åt, så om det varit typ köttbullarna eller någonting som gjorde mig illamående borde väl han också påverkats? Hoppas jag inte håller på att bli sjuk..

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Fia, huffs, eller vad du tycker XD

Det är rötmånad nu, maten tar typ åt sig bakterier som fan och det brukar inte magen tycka om :) säkert bara därför :)

2010-08-03 @ 22:07:16
Postat av: Kicki

Fia! Aslänge sen! Måste väl vara något sånt, har varit lite så till och från nu.. Men men, det går säkert över. ^^ Tack iaf! <3

2010-08-03 @ 23:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0