Jag tänkte...

Jag tänkte skriva något men kommer inte på nu vad det var.

Jag mår inte bra.

Jag pratade med mamma för typ tre dagar sen btw och berättade om näspiercingen! Hon flippade och blev så upprörd att hon inte kunde stå stilla och därmed tappade täckning hela tiden, hon började tjafsa sen hörde jag inte så mycket mer så det jag hörde var typ "... WHITE TRASH!... FULT!... NÄSAN!... HEMSKT!..." teeeheee. Och när jag sa till henne att när (om) jag väl vill ta ut den kommer den se ut som en liten por. Knappt det. Ingen ska ju stirra på min näsa liksom, och jag har ändå några porer i ansiktet, jag har inte perfekt hy och jag har accepterat det. Palla bryyy siig. Men då började hon erbjuda sig att köpa massa krääämer och massa behaaandlingar, så mer eller mindre erbjöd hon mig en massa hy-produkter för sammanlagt kanske.. Tja, vad kan sånt kosta för den perfekta hyn, 2000? Mer? Näää.. It's not enough. I'm still gonna pierce my nose. :)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0