JAG ÄR PISSED

Jag är arg för flera saker! För det första är jag arg för att jag aldrig kan få vara glad en hel jävla dag, utan jag måste gå upp och ner som om jag har ständig pms, för alltid när jag har en bra dag blir jag störd av något! Massa skit har hänt idag och jag vill bara kasta saker runt omkring mig just nu, nu ska jag börja låsa in mina saker i rummet.
Imorse hade jag en bra dag. Jag kände mig snygg idag. Jag börjar överraska mig själv, för jag har hittills haft klackar på mig varje dag i skolan, och i princip varje dagsen i lördags. Soool, I love them shoes you gave me! Har redan börjat slita på dem liksom.. Så nice, nice. Kort dag också, bara en lektion så slutade jag halv tolv. Kom hem och gick ut med hunden med Sabina som plötsligt hade blivit glad på mig eller nåt. Hon har varit lite kall de senaste dagarna, jag vet inte. Så möter vi Robban utanför porten så jag går upp med hunden så länge så de skulle få prata ifred och sådär. När jag kommer in i lägenheten ser jag att ett par av mina skor ser.. Buckliga ut i hälen. Så jag släpper hunden och så kollar jag närmre på dem. De har alltid legat längst ner på skohyllan, under alla andra skor, och nu är hela hälen söndertuggad... Det går säkert och böja tillbaka och forma om, men SKITSNYGGT och ha massa bitmärken på hälen. Så jag plockar fint ihop alla mina skor och lägger in dem i klädkammaren som är ÖVERFULL. När de kommer in tycker jag att jag har en lagom kylig röst, och de typ rycker på axlarna och går in i rummet. Jag ska vara realistisk, skorna använder jag inte så värst mycket, och skulle använda kanske bara ett par gånger till, men jag sparade dem till olika släktträffar osv, för det är där de passar in. Men rena principen att de inte ens ERBJUDER sig att ersätta dem gör mig skogstokig. Tänk om det var skor för tusen spänn?! Jag är iaf glad att Fiio har mina tusenspännsskor just nu alltså!! Fan jävla otacksamma, ohyfsade, ouppfostrade horungar som vi tar in för att vara schyssta som bara kommer och förstör..

Men i alla fall. Jag träffade Marie senare och hon gör mig alltid gladare. Underbara kvinna. Jag fick ett superfint armband som hon bundit ihop själv á la machrame, tror jag det stavas. Makrame? Sak samma. När jag sen kommer hem är mitt mer än halvfulla paket cigaretter borta. BORTA. Det låg på balkongen, det kan jag svära på. Och det fanns inga cigaretter där. Okej om man råkat ta fel, men då borde det finnas ett till där? Men nej, det gjorde det inte. Horungar. ARG. Jävla otacksamma tjuvar!!

Jag är upprörd så jag är så glad att jag SLIPPER den här skiten snart, snart är det här mitt tempel igen, där jag kan finna ro när jag är upprörd. ARGHGHG.

Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0