Nya observationer.

Okej, det snöar ute. VAAAAAA!
Jag var så jävla grinig när jag gick till skolan imorse, och nu är det dessutom större flingor. Kommer de fastna på marken? Well, enligt aftonbladet kommer det att lägga sig ett täcke nu över torsdag, fredag, lördag, men att på söndag kommer det bli femton plus. Underligt väder.

Alltså, jag vet inte vad jag tänkte när jag var hos sjukgymnasten förra veckan, jag vet inte om jag skrev om det. Men jag var i alla fall hos en massör/naprapat och allt vad det kallas, skittrevlig men lagom läskig kille som hette Fonzie, han såg väl ungefär ut som en typisk MC-knutte. Inte direkt någon man skulle kunna tänka sig som massör alltså. Men det var i alla fall underbart. Det är inte direkt en dröm för mig att bli runtslängd och ha en flåsande tjock MC-knutte över mig som tar på mig, men det glömmer man snabbt, tro mig! Det var rena rama jävla himlen, han visste precis vilka punkter där jag hade ont, han sa till när det skulle göra ont och allting var bara perfekt. När jag gick därifrån var jag så avslappnad och lycklig att jag såg ut som om jag haft sisådär fyra timmars sex. Trötta men nöjda ögon och tokrufsigt hår. Underbaaart. Och jag vet inte vad jag väntade mig skulle hända efteråt, men jag trodde faktiskt att resultatet skulle hålla i sig längre än en vecka. Men nä, jag var där förra måndagen och redan i lördags så pajade min rygg igen, och jag vet inte om det har att göra med min mens, men igår kunde jag knappt sova för att jag hade sån värk i mage och rygg. Fifan. Jag vill inte gå tillbaka en gång i veckan, trots att det var underbart, men det kostade ju faktiskt lite också. Får se hur det löser sig...

Och i övrigt så vågade Simon prata med mig imorse, han sa godmorgon. CHOCKERANDE.
Och vi planerar även Sols möhippa! Vilket jag säger bara för att retas, eftersom jag vet att hon läser. ;)
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Ah skriv gärna lite mer om det här tack, det vore bra =)

2010-04-22 @ 19:26:33
Postat av: Kicki

Haha glöm hörru! Det blir ju roligare om allt kommer som en överraskning. :D

2010-04-23 @ 00:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0