Nu är nyckeln lämnad.

Pratade med Bobo, Simon hade varit hemma och de hade haft en trevlig pratstund. Och Bobo hade bjudit på munkar, skitgoda var de tydligen. Hm.. Och nyckeln är lämnad. De ska ha kontakt ifall de hittar något som är hans.

Varför bränns det i min mage? Känns det som om min pojkvän ska ta mitt parti? Well, klart det gör! Jag är arg för att jag inte får ge tillbaka, skälla på honom för att han är så svag och feg som låter hans bror ta hans fight, han som går och snackar skit utan att veta vad som egentligen hände och vem det var som sa vad. Jag är arg för att han inte har respekten nog att se mig i ögonen, att våga prata med mig, att han bara bajsar på allt som hette vänskap. Jag är inte sån som efter ett stort "bråk" där ingenting blir utrett bara lämnar det och blir best friends igen. Jag kan inte det! Människan jag bråkar med måste ta skit från mig, så är det bara! Jag måste få ut min äckliga ilska och vi måste reda ut något.
Men det är inte värt det, tydligen. Han har ju ändå flyttat nu. Fuck that!
Var det värt det att jag, den räddaste, yngsta och svagaste av dem alla ska ta smällarna? Jag mår fortfarande dåligt av det!

FUCK ALLT. Jag är så arg på allt just nu! Jag vill bara sluta skolan, försvinna från jorden och gå till ett äckligt jobb, dag in och dag ut och fortsätta vara bitter och hata människor.


Death to the ladies first, then the gentlemen
All sorts of tax-free face-lift-abortion-nervous-break-dance
Satanic girls gone wild
Truly fuckin' suicidal

First, you try to fuck it
Then, you try to eat it
If it hasn't learned your name
You'd better kill it before they see it
It's arma-goddamn-mother-fuckin-geddon

I've got a black eye of a soul
My morals in a hole
I wish I was still dead
But the TV said its just a tropical depression
Pointless intervention, legal separation
Call my dealer or my lawyer, "We've got a situation!"


Puss för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0