Jaja, nu blir det lite mycket.

Tycker det är dags för en sån där "uppdatera hysteriskt ofta"-period igen. Men ni vet likaväl som jag att det inte är långvarigt. Eller stavas det långvarit? Same same.
Ni vill ju veta vad som händer med SIMON?! Eller huuuuuur?
Well, han vågar prata med Bobo nu i alla fall, lite såna enkla frågor. Typ "hur är det i höften?" och "ska du jobba?" sa han imorse. Första gången han pratade med oss sen i måndags. Mig däremot, hah! Jag är fortfarande luft och jag stormtrivs, hela mitt inre rent av spinner när jag ser honom stirra ner i golvet för att försöka undvika att få ögonkontakt med mig, att höra honom racea förbi bakom mig för att han inte klarar av att vara i samma rum som mig för länge.
Jag är just nu högre rank än honom, och det känns sååå braaa!

I övrigt? Stress över skola, och pms så in i helvete. Och lite ångest för att jag kommer missa ännu ett moment som kommer bli ännu en rest idag. Fullt medvetet också. Det är simning idag, my friends. Vilket betyder att egeeentligen ska jag slänga in mig naken i ett duschrum, utan några som helst dörrar att gömma sig bakom, fyllt med slanka tjejer med fylliga bröst och rumpor och allt var det är. Och där ska jag komma in, rödprickig med tjocka lår och otränad mage och en liiiten ojämn färg på kroppen och finnigt ansikte. JAJA. VERKLIGEN.
Nej tack.

Men nu är det radio! Så, pusspuss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0