Intressanta iakttagelser:

Jag har tappat mycket av det engelska språket. Sånt gör mig deppig, särskilt när vi inom en vecka eller om det är två ska göra nationellt prov i engelska. Jag ska börja prata engelska utanför skolan. Men det är pinsamt för jag säger fel och jag är så van vid att allt blir så jävla korrekt.

Min rumpa är blek. Jag har solat solarium två gånger inom loppet på tre veckor och kanten från trosorna syns otroligt bra fram, men bak är jag lika blek som alltid. Nästa gång jag har råd ska jag köpa tid i ståsolarium och trycka röven mot rören.

Det är jättevarmt och skönt ute nu! Men fotolektionen vill jag hellre sitta inne på. Fan vad tråkigt det här har blivit, jag ångrar mig, jag vill jobba inom radio, jag skiter i foto!

Jag har pms. Igår började jag böla när jag såg sista avsnittet av Scrubs. Det var så fiiiint och man fick se folk som hade dööött och de kom och sa hejdå till J.D!!! Usch vad jag är deppig. :( Orolig av mig också, men oftast, som nu, mår jag faktiskt ganska bra.

Jag älskar coop. Toapapper för femton spänn? Halleluja!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0