I fucking hate mondays...

Jag kunde inte sova inatt.
Vet ni vad det innebär?
Just ja.. Jag är lagom bitter och hatisk idag.

Jag vill hem och soooova!! En enkel fråga med ett enkelt svar, varför får jag ALLTID ont i huvudet efter en skoldag? Nej det är inte för att vi får så invecklade uppgifter så att dagen blir för ansträngande...

Fan vad jag hatar skolan. UÄH. <-- Nu har jag spytt på den också!


Edit:
Okej. Skittrevlig dag. Jag hatar när det blir såhär.
Först är dagen helt okej. Visst inte kul att inte kunna sova men det var en helt okej morgon. Så gick jag till skolan, tråååkigt men ändå, okej. Sen fick jag ont i huvudet för att ja, min klass är som den är. Sen får jag veta något som faktiskt fick mig att hoppa av excitement (den rätta översättningen borde väl vara upphetsning, men det låter så fel..), jag kan inte skriva om det förrän det är bestämt, PLUS att jag fick en trevlig pratstund med Therese, får aldrig chansen för sånt längre.. Men på vägen hem ser jag någon som jag absolut inte vill ska se mig sliten och äcklig, så jag skyndar mig hem och tänker att där finns tryggheten.
Tjena. Hemma är Simon med någon tjej med minimala skor. Jag vet inte om det är hans mamma eller någon av hans systrar, men det spelar ingen roll. Jag är inlåst på rummet nu. Jag har faktiskt ingen lust att bli utskälld igen.
Fan. Tar igen det med att plugga i alla fall. Fan vad illa att man inte känner sig välkommen i sitt egna hem?... 
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0