"Din typ".

Innan jag sätter igång med dagens ämne tänkte jag skvallra lite om att Sara är nu bakis för första gången i sitt liv! Jag njuter i fulla drag, jag tycker det är skitkul. Stackarn har varit uppe några timmar nu och fortfarande inte vågat äta. Jag hade också lyckan (hmm..) att bli hennes första fyllesamtal. Klockan tre på natten. Fan vad grinig jag blev. :P

Anyways, vad jag tänkte prata om idag är att jag har tills nu irriterat mig som fan på de där jävla människorna som frågar mig "men vad är din typ då?" när vi pratar killar. För jag har inte haft en aning, ingen av mina killar har något större gemensamt. Jag trodde inte jag hade något speciellt jag drogs till utseendemässigt liksom. Visst, fina ögon och fint hår.. Men det funkar inte för alla, för Bobo till exempel hade ju inget hår när vi träffades.
Men nu, mina vänner, har jag fanimej kommit på det. Jag vet vad "min typ" är! Vad jag mest dras till och tycker är sjukt sexigt.
Man kan summera det lite enkelt med att säga att jag vill ha en man. Det ska fanimej vara en riktigt karl. Grova arbetshänder (vilket Bobo har) muskulösa armar (vilket Bobo har, dock är hela han slank men muskulös) och vara längre, större på något sätt, jag vill känna mig trygg och beskyddad i hans armar. Och inga jävla kycklingben. Finns inget osexigare än smala kycklingben.
That's my type. Tycker att Bobo stämmer rätt så bra in på allt. ^^

Nu blir det frukost!
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0