Det kommer att fixa sig till slut.

Tjolahopp, är i skolan, enda stället jag har internet just nu om inte mamma ska få en extrem mobilräkning!

Igår gömde sig Simon på sitt rum och vågade inte visa sig utanför, han vågade inte ens säga något när Bobo knackade. Så vi låter honom vara, väljer han att ignorera hela alltet så fine.
Vi var på ikea igår i alla fall och köpte hem tallrikar, en kastrull, bestick och annat kökstillbehör. Om vi ändå inte får använda varandras saker, eller om nu Simon flyttar, så känns det skönt att vi har våra egna grejer. :) Sen hade vi en mysig filmkväll med Fiio, jag tror faktiskt det är bra för oss att inte ha internet ett tag, så vi inte bara kan sitta och spela. Nu måste vi bli lite socialare, och jag måste plugga. Jag undrar om Simon trodde att det skulle bli ett slag i våra ansikten genom att ta internet? HAH, vilken felräkning i så fall. Han vet väl inte att mamma brukade koppla ur internet flera gånger när mina betyg failade i högstadiet. Jag vet hur jag kan roa mig själv utan internet på datorn. Jag har bunkrat upp, jag har hundratusentals filmer, massa musik på datorn (vem behöver spotify?!) och texter, bilder som behövs redigeras. Och jag behöver ändå plugga, så OM det nu kommer sig att Simon någonsin läser det här: TACK SÅ MYCKET! Tack för att du tog internet! Det kan behövas faktiskt. :)

Idag ska jag stanna i skolan ett tag och plugga, jag blir ändå distraherad hemma. Har tagit dit en boxer från morsan med kort och grejs, så tv har vi... Det funkar alldeles fint om man behöver distraktion från pluggande.
Fyfan. Jag mår till och med bra idag. Jag är inte orolig. Vi får se om det får hålla i sig. :)

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra syster! Var STARK!! <3

2010-04-15 @ 10:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0