Lady Gaga förvirrar mig.




Jag vet inte vad jag ska tro om Lady Gaga (folket i min närhet kallar henne/honom/den/det numera för Man Gaga).
Har hon en pitt eller inte? Vissa bilder säger ja, då ser man något skymta. Vissa bilder säger att hon har en fullt fungerande kvinnlig kropp. Well, jag vet helt enkelt inte. Vad hon har under sina panties är hennes ensak. Det kan vara en mini-dingdong (en fem centimeters anabolaklitta typ) eller så har hon bara lite större köttgardiner, för något har hon där under i alla fall! Kolla bara bilden i mitten. Nu kanske jag är dum som litar på blogg.se, men förhoppningsvis kan ni klicka på dem för att förstora dem.

Tänk er alla grabbar som kollat på Gaga's videos och dreeeeglat, och kanske till och med haft svårt för att hålla händerna över täcket när de tänk på -den-, för -den- har ju faktiskt en läcker kropp, med eller utan dingdong. Jag tänker inte förneka det. Damn, hade jag varit grabb hade jag suktat efter -den-, -den- har bara vääldigt konstiga outfits ibland.. Anyways. Och tänk er de pojkarnas min efter "the official statement" och efter videosen som ska "bevisa" att den (that's what I'm gonna call her/him/it) har en dingdong. Jag njöt när jag gick till mina killkompisar och slängde det i deras ansikten efter att jag hört det, de som snackat så mycket om att hon var sooo hot! Jag spann som en katt inombords när de nästan kräktes.

I alla fall så läste jag nyss att den själv börjat förneka det. Jag hittade aldrig dennes blogg där någon (kanske var Gaga själv, men jag vet inte) hade skrivit att ryktena stämde. Såhär skrev i alla fall aftonbladet om det:

""Bara en liten penisbit"

"Jag har både kvinnliga och manliga genitalier, men jag ser mig själv som kvinna. Det är bara en liten penisbit och stör inte så mycket", ska hon ha sagt.

Kan vara förfalskning

Flera kändisbloggare menar dock att citatet är en förfalskning, och själv nekar sångerskan till att ha sagt så.
Nyligen frågade en reporter popstjärnan om ryktena. Reportern blev utslängd. Sångerskan var rosenrasande."



Frågan är hur dessa "kändisbloggare" vet att hon inte har en mini-dingdong...

Och varför hon blev så förbannad när en reporter ifrågasätter ryktet. Hon kunde bara garvat åt honom ifall det inte stämmer. Skulle jag gjort.

 

Well, nu kan ni inte klaga på att jag aldrig uppdaterar, HAHA! Ska försöka faktiskt bli duktigare på det. Det är ungefär lika bortkastad tid som att spela bejeweled på facebook. Vilket jag ska göra nu. Hm. Nej jag är inte spelberoende. Jag kommer tröttna snart. Så fort jag har guld på varenda jävla stapel som finns, 25k, 50k, 75k, 100k.... Mmmm... Goooold.. (simpsons går på tv, that's where that came from).

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Den i mitten är en fejk av Lady Gaga. Det ser man i ansiktet. Ser Lady Gaga ut så? Knappast.

2009-09-15 @ 16:30:01
Postat av: Kicki

Har du sett bruden sjunga? :P

2009-09-15 @ 16:38:40
Postat av: Amanda

OH nu börjar det likna något :P

2009-09-15 @ 17:36:24
URL: http://amndaogneevaldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0