It's getting cold in here...

Hösnuvan slår till utav bara helvete. Hejsan hoppsan, jag fryser ihjäl, enda anledningen till att jag kan andas med näsan är otrivin, som listerine för näsan! Grymt äckligt, men det funkar. Jag har dessutom ont i halsen, hostar litegrann och mår illa, JAG FRYSER HELA TIDEN.

Nu vill jag hem. Spy litegrann, dricka massa vatten (ingen jävla mat) och gömma mig under ett stort (jävligt stort) varmt täcke och kolla på en gullig film, gärna en sådan som framkallar massa tårar och sentimentalitet och skit.

För övrigt är nya trenden i min underbara klass att tejpa fast folk. I sig själva eller andra föremål. Jag blev första offret, och då såg det ut såhär:



Väldigt vackert. Min mobil har en grym kamera.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0