Facebook, jajaja!

Jag har blivit en facebook-nötare. Från att vara SÅ JÄVLA anti som möjligt till typ nerd of the day. Of every day, till och med. Men vadååå, jag bara knarkar bejeweled, lite fishiies, pets och ja.. Allt.. Det mesta... Söker just nu på gamla vänner som det skulle vara kul att ha kontakt med igen, men de verkar inte finnas. Well, fuck you bitches. :(

Idag fyller Simon år, hurrahurrahurra! Vi ska fira med att Natha kommer över (Sara skulle också komma men måste jobba hela kvällen), lite äppelpaj (som Simon ska göra..), och en ren och nystädad lägenhet. Det sista ska jag fixa. Hoho jajaaa.. Blir till att snart ta sig i kragen och städa upp och fixa som faaaan. Diska och tvätta äckliga kläder. (Y)

Hörde idag på radion att allt fler kvinnor tar efter Anna Ankas kvinnosyn, att den moderna kvinnan numera går tillbaka några år (ungefär 100) och börjar bli tofflar igen. Herregud.
Att jag ska städa och diska idag då är för att jag knappt gör det längre, och Bobo gjorde det igår efter att han jobbat. När han städade och diskade var jag på middag hos mamsen och drack champagne och käkade god mat. Så det är nog min tur idag, medan han är på jobbet och sliter...

Wellwell, grattis Simon, och hejdå for now bloggen!<3
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0