Worst case scenario.

Det värsta som finns när man är bakis är att ha en pojkvän som inte är bakis och spelar sönder guitar hero på högsta volym med grymmaste basen. Det går fan knappt att sitta vid datorn, då ena högtalaren dunkar precis bredvid mig. Jag skulle vilja lägga mig i soffan och kolla på film. Yeah, good luck...

Jag hade en awesome time igår. Det finns öl kvar. Awesome. Jag undrar hur mycket öl och smirnoff jag drack igår.
Det var ett tag sen. Just nu ångrar jag skiten ur mig men senare, när illamåendet lagt sig och huvudet deklarerar fred igen så kan jag nog se tillbaka och tycka, vilken jävla lyckad kväll det var!

Puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: Viktor

Ja du kicki, som tur är håller baksmällan inte i så länge ;)

2009-10-05 @ 21:34:32
URL: http://funkymonks-vb.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Tala för dig själv hörru!

2009-10-06 @ 08:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0