Why I don't trust your ex's.

Snackade med lilla Tessie idag, är glad för att vi fått tillbaka våran kontakt. Tycker om att prata med henne, vi har ungefär samma åsikter vilket gör det roligare att diskutera saker med henne.

Så idag berättade hon om Bobsters ex, vad hon har sagt till henne och jag berättade vad hon sagt OM mig. När jag bara har träffat henne en enda gång och knappt pratat med henne då för att hon tog sån jävla plats överallt. Ja, då menar jag både det att hon var tjock och pratade mycket.
Hon har i alla fall gått till någon som känner mig rätt så väl (vilket hon borde insett) och snackat skit om mig, fått en utskällning av min kille och sen skyllt ifrån sig på att någon annan som jag trodde var min vän sagt att "jag snackade skit om henne först".
Suck.
Jag snackar inte skit om folk jag inte känner. Och om jag gör det är det inte skitsnack, då berättar jag (oftast lite tveksamt för det känns alltid fel då jag inte känner personen ordentligt) om mitt första intryck. Är det dåligt så säger jag att det bara var första intrycket och att h*n kanske inte är så egentligen.
Men. I alla fall. Så Tessie säger, "men hon är typ besatt av sina ex". Hon har till och med pratat med Tessie om Bobo, när Tess inte ens känner honom.

Hrmhrm.
Jag skulle dödat henne om hon försökt något.
Men detta är alltså varför det aldrig går att lita på ex. Man vet inte vilka de är, vad de har haft för syn på deras förhållande och hur synen på killen är nu. Det kan vara galna bitches som jagar efter exet och vägrar inse att det är över. Som den här jävla bruden, tydligen. Hon har bara liiite skev förhållandesyn, hon ville förlova sig med sin kille efter en månad. Hon sa, enligt min kära vän, "om han inte förlovar sig med mig om en månad så gör jag slut"... Klart det är garanterat att det ska hålla om man förlovar sig efter en eller två månader. GUD ja.
Ärligt talat, det låter så töntigt och oseriöst. Det är något man gör i ett eufori när man fortfarande är nykär och tror att "jaa men jag är ju bara sjutton år men det är klart att det ska hålla foreveeeeer!"... Sucksucksuck.

Photoshop på G nu. Jag är trött på att skriva. Bajbaj biatcheeesss.
Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0