Show the world your thunder.

Just nu mår jag bra. Jag ska snart gå och lägga mig med människan jag älskar över allt annat, jag har rett ut ett bråk som har hållit på i ett halvår och jag träffade massa underbara människor idag.
Trots äckelsnön som fallit två mornar i rad nu så mår jag allmänt underbart. Lite morgonångest och sånt där men det går över.

Imorgon ska alla syskonen gå över till min äldsta bror och diskutera lördagen som blir fullproppad. Ska först på dop för mina små kusinbarn (mammas sida av släkten..), och sen rusha hem för att byta om, för att åka till Haninge och fira min farbror som blir 60 år, och då ska Bobo med. Pirrigt värre, det är första gången han träffar pappa. Men det blir säkert jättebra, jag ser fram emot det. :)

Livet rullar på och jag är grymt lycklig.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0