Projektvecka á la TG.

Tyresö Gymnasiums projektvecka. Kan antingen vara vägen till helvetet eller en trevlig upplevelse. Det som inte ändrats sen förra året är att jag vill göra saker och komma med idéer, vara lite drivande. Men när jag väl gillar något i ett grupparbete har jag en massa tankar om hur det hela ska se ut. Jag vill nästan göra allt, haha. Kanske därför jag inte gillar grupparbeten så mycket.. Men i år är det helt okej, jag har väl en ganska lugn och skön grupp. Alltid trevligt att få nya polare. :)
Jag försöker i alla fall göra så mycket som jag kan. Typ fota, ringa och fråga om intervjuer och typ. Sånt. I grupparbeten får jag alltid vara den som hörs/syns eller så. Alla är kamerarädda och ah, allt. Men sak samma. Det löser sig.
Temat är i alla fall makt. Helsköööönt.

Jag har tråkigt.
Ingenting att skriva.
Jag ska äta mat, hejsan hoppsan, ost och broccolisoppa med märket FELIX! Det är nog den enda soppan (förutom snabbnudlar, om de nu räknas) som jag älskar!
Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0