Mama, I'm coming home.

Kickis bästa tips när man känner sig rutten:
- Sov inte bort skolan (vilket jag gjorde idag, klickade bort larmet och vaknade kvart över två. Yay!)
- Musikterapi funkar alltid. Blast those speakers dead! Givetvis ska det inte vara deppig James Blunt utan typ den bästa feelgood-musiken från idag. Eller igår. Your choice!
- Träffa din bästa vän och prataaaaaaa så mycket du kan. Sara kunde inte träffa mig igår.. Så jag ska snart gå till mamma. <3
- Öh.. Choklad och chips funkar alltid. Tröstätning när det är som bäst. :)

Det finns egentligen mer på lager men hahaa.. Ja.. Jag kommer inte ihåg dem nu. Eller jo, duschar inte bra. Långa bad, kanske.. Men man får så mycket tid att tänka. Så ta med musiken till badrummet. :DDD

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0