Jag har världens bästa pojke.

Igår mådde jag inte heller prima. Häromdagen skrev jag ju och undrade hur jag skulle kunna berätta för honom att jag har det lite jobbigt nu, hah! Tror ni inte han märkte det på en gång när han kom hem? Jävlar vad sur jag blev när jag fick tårar i ögon och han ville kramas och TRÖSTA! Då började jag böla ännu mer, haha... Sen fick han mig att skratta. <3
Och igår var det lite samma sak, även om jag inte typ grät så att han märkte det.. Men då låg han en bra stund igår kväll innan vi skulle sova och sa de sjukaste sakerna så att jag skrattade tills jag fick ont i magen. Vem vill fista någon som nyss fött barn, tydligen Bobs.. Just for the fun of it, haha, han var nog inte så seriös.. Hoppas jag... :P

Ska gå i skolan idag till halv fem, kulkul. Jag ska försöka överleva, har köpt dextrosol som ger mig extra energi, haha. Sen blir det hem och städa och diska, jag och Bobo pratade igår om att vi ska försöka fixa en middag och bjuda över hans morsa och min.. Äntligen efter mer än ett halvår så ska de få träffas, de båda verkar se fram emot det och jag är den som är nervös, haha. Jag får alltid klagomål för att jag hetsar upp mig för mycket när något ska hända..

Imorse vaknade jag dessutom upp och har fittont i halsen, KULKUL. Jag vill sova nu.
Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0