Jag är oändligt trött.

Alltså.. Hur mycket kan man jobba med flash? Två timmar varje torsdag i två månaders tid nu har vi jobbat med flash. Det var kul till en början men usch vad trött jag är på det nu. Jag passar på att blogga i tristessen, spotify och facebook är min räddare, som vanligt!

Idag ska jag träffa den förlorade systern hos min äldsta bror och diskutera outfits till på lördag. Hon plockade med sig en klänning som jag ska överväga, mm, älskar att låna kläder av min syster... Hatar dock att hon har så snygga grejer, haha, jag vill också ha! Men så länge jag får låna lite av hennes hotness ibland så är det lugnt. Damn she's a sexy bitch.
Jag lyckades även få med den andra brodern på att möta oss där uppe! Det var svårt. Konversationen gick till såhär:
Jag: Jag, Cissi och Robert tänkte att vi alla kunde mötas hos Robert och planera över lördagen, prata outfits och present och sådär.
Richard: Men.. Neeej.. Måste jag?
Jag: Ja!
Richard: Men kan inte ni fixa det? Jag är med på allt ni fixar!
Jag: För det är så jobbigt att träffa familjen.. Är du jätteupptagen på torsdag eller?
Richard: Jaa, ääh...
Jag: Nä precis, du är bara lat. Då ses vi där!
När jag berättade detta för min käre mor så säger hon att hon har öl i kylen som jag kan erbjuda honom.. Som om jag skulle muta min bror för att han ska umgås med sina underbara, vackra syskon! Yeah right, han ska vara glad att vi vill träffa honom! Otacksamma as, haha.

Varför tycker tjejer om att klä upp sig? Jag älskar att vara lat och slippa sminka mig ibland och vräka framför tv'n i mjukisbyxor och en alldeles för stor t-shirt. Men när det väl händer något vill jag sminka mig bara liiite för mycket, klä upp mig bara liite för mycket och vara liiite för snygg för tillfället. Jag älskar det. Bobo klagade lite på mig i somras, haha. Var osminkad i princip hela sommaren, men några få gånger fick jag bara ett ryck och drog på mig en snygg kjol (liiite för kort såklart. Bara liiite) och sminkade mig snyggt. Bobos kommentar? "Du ser ut som en polsk hora". Tack älskling, puss på dig också!

På tal om det så måste jag komma ihåg att ringa honom runt tolv för att väcka honom, hm. Jag hatar verkligen verkligen verkligen att gå upp på morgonen och lämna honom i den varma sängen. Men det måste göras..
Precis som den nya jävla flashuppgiften, haha.
Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0