Hurryhurryhurry...

Jag stressar upp mig såååå grymt mycket. Min pappa gör det inte bättre, kommer ett sms tio i elva igår, precis när jag gått och lagt mig, "hej, kan du ta med kameran imorgon?"... Jaha. Bara att pallra sig upp igen, kolla minneskortet och batteriet. Minneskortet är fullt och batteriet är nästan slut. Jaha. Det var jag tvungen att fixa imorse i stressen, kul! Hade han tänkt efter lite hade jag kunnat fixa det för några dagar sen så att jag hade det klart tills idag...


Well, dopet är fixat i alla fall. Den sidan av släkten, mammas sida, är så präktiiiig... Det är så vi är när vi träffas. Vi klär upp oss, är hur trevliga och framförallt RARA när vi ses. Jag klär ut mig och klistrar fast ett leende och säger ingenting om mig, bara säger "men guud vad fint ni har det här" och "jaaa tack för att vi fick komma, jag hade jättetrevligt.." när jag egentligen inte hade någon att prata med. Huhu.
Så snart blir det iväg igen till andra sidan av släkten, pappas sida! Det är en härlig bunt med trevliga människor som tycker om mig precis för den jag är. Underbara underbara familj.

Dags att dra mig iväg snart, så det är dags att skicka ut det här.
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Haha men JAG var ju där! :P

2009-10-19 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0