Hm, är det den tiden på året nu igen.

Varje höst kommer en minor depression. Eller för att vara ärlig kommer jag inte ihåg om det är varje höst.. Har för mig att det är typ varje vinter. Sak samma, varje år kommer en vecka (ungefär så länge brukar det hålla i sig) då jag plötsligt ruttnar ihop och känner total meningslöshet.

Och nyss ringde Bobo och bad mig börja med maten så jag antar att jag inte kan skriva så mycket.. Jag undrar om han kommer förstå, om han kommer ta mig seriöst om jag försöker förklara hur jag känner. Det låter ju inte direkt seriöst, hur ska jag försöka förklara det? "Älskling, varje år efter the great depression kommer ungefär en vecka då jag känner total meningslöshet, jag kommer typ gråta jättemycket och vara jätteirriterad, det har inget med PMS att göra.. Det är nästan värre än PMS!", han kommer bara skratta åt mig och fråga vad jag ska skylla mitt dåliga humör på den här gången. Jag vet faktiskt inte varför det blir såhär. Är det för att jag börjat sova dåligt igen? Påtal om det är jag orolig.. Hur kommer det bli om mina sömnproblem börjar igen? Inatt vaknade jag och önskade faktiskt att jag låg i min egna säng hos mamma. Trots att Bobo låg bredvid mig. Om sömnproblemen blir extrema igen, vafan kommer hända då? Kommer jag börja somna i skolan igen? Glömma mina betyg? Sova bort hela dagarna och ligga och stirra i taket på nätterna?... Nä fyfan nu mår jag ännu sämre. Fuck this, jag ska göra köttbullar.

Puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: Sara.

Nej, du är starkare än så. Om dina sömnproblem kommmer bli extrema igen så att du börjar sova på lektionerna får du ta att ansöka om sömntabletter. Det är säkert bara en höst depression som jag har, som vi klarar eftersom vi har varit med om mycket värre. <3

2009-10-18 @ 21:24:15
Postat av: amanda

vart är du?

2009-10-19 @ 10:46:18
URL: http://amndaogneevaldson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag har varit hos läkare flera gånger för att ansöka om sömnpiller, inte en jävel vill skriva ut något till mig, när folk runt omkring mig med lindriga sömnproblem får hur jävla starka saker som helst.. Kanske ska börja köpa svart, haha.

2009-10-19 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0