About friends and things we always knew.

CosmoooSkoor

Jag har hittat en ny själsfrände en trappa upp, one who brings cosmos and gorgeous shoes for me to borrow!
Tack Liza, verkligen, du gjorde min kväll. :)


Till annat, tråkigare, things we always really knew about Christina.
Jag blir så jävla deppig av att vara ensam. Med en pojkvän som jobbar 24/7 har man inte mycket att göra, jag som tyckte jag hade många vänner.. Men, det kanske är dags för mig att söka lite nya vänner. Självklart vill jag ha kvar mina fina sötnosar, men jag vill inte längre bara glida runt och flumma. Okej för att det kan vara kul, men jag har börjat uppskatta att bara sitta hemma nu när det är så höstkallt ute och njuta av gott sällskap och snacka massa skit. Oturligt nog är det inte många i min umgängeskrets som diggar det, de flesta av dem, åtminstone de jag umgicks mycket med innan Bobo, föredrog att dra runt och supa skallen av sig, oavsett väder ute. Nej tack, jag har blivit såpass tråkig att jag gillar att sitta hemma framför tv'n och mysa med chips och dip.
Kanske dags för något mognare. Men hur fan raggar man vänner?

Well, jag får ta och hålla mig sysselsatt nu under lovet, jag ensam med mina tankar, jag bara ryser av att tänka på det...
Dags att dra mig iväg till mami, sen ska jag ragga upp någon att spendera morgondagen med.
Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Erik

Kicki börjar bli vuxen minsann. :D

2009-10-29 @ 02:30:58
URL: http://pickyourtarget.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0