You're never gonna fit in much, kid.

Vart jag än går får jag lebb/bi-rykte. Till och med en kille som lärde känna mig när jag gick i sjuan-åttan trodde det och hade trott det i flera år tills han vågade fråga om det var så för typ en månad sen!
På ett sätt förstår jag väl ändå alla fördomsfulla Tyresöbor. Jag älskar att gå på pride, har festat på ett flak liksom i själva tåget, det var huuuur kul som helst. <3 Och jag älskar homos, de är de skönaste som finns. Och jag är inte alltid särskilt tjejig av mig. Jag älskar att strula med tjejer trots att jag inte tänder på dem, I just like kissing people, och tjejer är oftast bättre på det. Faktiskt. Men ha ett förhållande med en tjej? Ha sex med en tjej?... Nej... Inte direkt något jag känner mig intresserad av. Jag har aldrig känt någon sorts attraktion till en tjej, eller, kanske inte heller helt sant. Men det har mer varit en attraktion till utseendet, typ "fan vad snygg hon är. JAG VILL OCKSÅ", något sånt.
Ryktena gör mig ändå ingenting. Fast det är väl inte heller kul att höra att tjejer är rädda för en pga det, får man höra det på andra vägar än direkt ifrån någon som tror det så tänker man ju alla möjliga sjuka grejer. Först när jag hörde att jag fått bi-rykte igen tänkte jag typ "tänk om någon kille blir intresserad av mig och sen bara skiter i mig för att han tror jag är lebb? NOES!" (yeah, jag tänker faktiskt sånt ibland. Usch).
Men äh. Kan inte folk komma till mig och ta lite tid bara för att lära känna mig och se om det är sant så synd för dem. Låt dem ha sina rykten. Dessutom kan jag ju hålla med om att lite skvaller förgyller vardagen. ^^

Haha bokade i alla fall nyss om min tandläkartid om typ en månad eller så... För vi har nationella prov då, yay. Så jag ringde dit, och de frågar om jag har lust att komma direkt nu på torsdag, HALV SJU PÅ MORGONEN. Direkt när hon sa det tänkte jag väl "ja, torsdag är nära och bra!" sen när hon nämnde tiden utbrast jag "JÄVLAR", och fick en fin bild i huvudet på hur jag hade sett ut när jag stapplar in hos tandläkaren halv sju. Nooowai. Sen när jag svurit så högt tänkte jag direkt att morsan skulle mööördat mig om hon hört det, hahahaha, jag har blivit uppfostrad med att INTE svära, iaf inte så högt och sååå mycket... Så jag var duktig flicka och sa ursäkta. Hon bara garvade. xD

Anyways, randominlägg som egentligen inte handlar om något speciellt! Men jag börjar tro att jag börjar bli bloggbesatt. Jaja. I like random. BTW så har solen lyst två dagar i rad nu! ME SO HAPPY!
Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Lajnuz

YAY!! men jag är väl den ända killen sowe far som verkligen vet vem du är? Right?

2009-03-18 @ 23:19:28
URL: http://lajnuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0