Weeeeird!

Jag vet nu vad filmprojektet går ut på! Vi ska bara sitta och kolla in i kameran i en timma. Vi ska inte sitta och knappa med mobiler eller något annat, vi ska bara sitta och stirra. Tanken är att man ska till slut slappna av och sluta tänka på att man sitter framför en kamera och sjunka in i sina egna tankar. För det är då ens riktiga jag kommer fram tror Clas. I guess! Jag kommer typ sitta och glo rakt ut i luften, eller så kommer jag sitta och pilla med mina naglar och sitta och sucka. :P Lite tråkigt för jag väntade mig att jag skulle åtminstone prata, men anyways. Får ju pengar för det så det är väl värt det. ^^

Puss på er.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick det lättare att sova inatt efter att ha skrivit av dig? :)

2009-03-06 @ 15:20:19
Postat av: Lajnuz

Tjenis, Ja det är klart de kommer bli skoj på lördag ^^

2009-03-06 @ 19:01:26
URL: http://lajnuz.blogg.se/
Postat av: Kicki

Anonym: Yeah, I did men jag ångrade mig grymt mycket efteråt, hatar att skriva av mig.

Laaaajnnuuuz: Klart! Vi ska ju vara hemma hos dig! :D Du, jag länkar din blogg på min, lust att göra detsamma för mig? ^^

2009-03-07 @ 02:32:35
URL: http://disposableteen.blogg.se/
Postat av: Erik

Fy fan vad creepy det där låter. O_O

2009-03-07 @ 14:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0