Uschiamej.

Visst, jag var inte så full när jag somnade. Men jag vaknade ändå av att jag hade värsta vätskebristen typ femtio gånger och så är min bror dum i huvudet och ringer hem till oss halv tio på morgonen, jag höll på att kliva upp och svara och skrika "är du dum i huvudet eller som ringer någon på en söndag halv tio?! Vad har du att säga som är så jävla viktigt?!" för de höll på att ringa typ femtio signaler, jag dog. Sen orkade jag inte ligga kvar och försöka få lite sömn iaf vid klockan tolv. Så då går jag upp och ja, det sura går väl över. Sen kommer det tillbaka när jag går ut och så är det snöregn ute, kuuuuuul. Det betyder att det kommer bli kallt och snöa inatt igen, helvete också. Så är jag desperat för att få mina pengar tillbaka som jag lånade ut igår och jag har inga cigaretter kvar snart heller, sömnbrist och ovanpå allt det har jag pms. Mamma har tjatat på mig hela dagen att jag ska städa, så jag började lite smått men sen orkade jag inte mer. xD Jag är negativ mot i stort sett allt just nu! Så jag ska bara dra mig undan nu och sitta och nöta GTA 4 istället för att sura ner mig allt för mycket.
Förresten, igår var grymt roligt. Jag gick runt och skrek att jag hatade killar ganska mycket! Sen dansade jag massa med Pontus på bowlingen för det var discooobowliiiing! Så fotade Fiio mig massa när jag flummade runt på bowlingen, det är nog inga vackra bilder. Sen satte jag mig vid datorn och var dryg, så när jag kommer in i köket igen hos Linus så sitter de och sjunger nationalsången, då sätter jag direkt höger hand på hjärtat och skriksjunger med. Woho! Strax efter det kommer störningsjouren för att be oss vara tysta, då får jag panik och tror att det är snuten, tuuurligt nog var det inte det. :P Men men. Det var väl vad som hände igår, i korta drag. Puss på Sanna för att jag saknat henne, puss på Fiio för att hon var så söt igår, puss på Pontus för att han blev fullast och inte jag! Och puss på Linus för att jag vet att jag kan lita på honom med allt. ^^
Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0