Tröttsamt.

Kommer kanske en timma försent till datakunskapen och Amanda hoppar fram till mig och säger att några sa maaaaassa taskiga saker innan jag kom. Det var ett missförstånd egentligen, jag hade skrivit en sak på mina arbeten som var sjukt likt en annans tjej arbete, vilket jag inte tänkte på. Så jag bara ändrade det, så var det ingen större fara, jag behövde ändå skriva ut det på nytt. Det var bara in the heat of the moment som de kallade mig massa saker. I guess. Men jag är trött på bråk för ingenting. Är för trött för det här. Det här är en dålig dag, dålig start på en fittig jävla dag.

Så, jag antar att inget roligt händer idag. Men imorgon ska jag möta upp Sophie efter hon slutat så ska hon fota mig för ett skolarbete. Jag är taggtaggtagg för hon är nog skolans bästa fotograf och jag har typ älskat hennes bilder i flera år! Superglad är jag. ^^
På torsdag ska jag träffa Linus igen! Alltså inte den Linus som jag träffar typ hela tiden, utan Linus mitt ex som jag inte träffat på ett och ett halvt år typ! Awesome som fan, ska bli kul att se hur mycket han har förändrats och så.
Och i helgen blir det fest, igen. Simon ville att vi skulle ha diablo-lan, vi får se hur det blir med det! Jag vet inte ens om jag har installerat diablo på nytt på nya datorn.. Äh, det löser sig.

Puss på dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0