Sometimes...

You can't fight a fight that ain't yours.

Nej, nu börjar jag tröttna. Jag är trött på att jag inte sovit en hel natt på hur länge som helst, jag vaknar alltid av något. Inatt lyckades jag vakna flera gånger av att jag hostade, sen en gång av att jag låg och grät, för då hade jag drömt att min katt blivit överkörd, sen ännu en gång av att jag sträckt en muskel i benet i sömnen. Det var fan inte mysigt att vakna till!
Så, yes, jag är sjuk igen. Alldeles trött i hela kroppen och huvudet, kan inte tänka och så hostar jag mig till illamående. Jag är så satans trött på att ha sömnproblem och dåligt immunförsvar. Allt det kom ju upp sen jag hade körtelfeber, men det var för fucking tre-fyra år sen! När tar det slut?

Nu har jag i alla fall pratat med mamma och vi ska boka tid hos läkaren. Igen. För jag känner att något är fel på mig, det är inte något jag gör fel, något är fel! Så jag tror jag behöver hjälp. Igen.
Fan vad jag hatar det här. Men lika bra att ta hjälp av läkare medan det är gratis!

Vad jag stör mig på med Tyresö också är att man är aldrig säker. Whatever you say, whatever you do, whatever you wear, people will hate you for it even though it never really hurt anyone. But it will hurt you.
Idag fick jag trevliga hot om att jag skulle bli nerslagen! Tomma hot? Antar det.
Puss på er. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0