Pics on the chicks on tha internet.

Folk får lägga ut bilder på mig, gärna inte på facebook, men på bdb är det lugnt så länge jag vet vart de är och vilka de är. Har jag däremot ingenting att säga till om eller att jag inte ens kan kolla på dem eller ta dem blir jag ganska förbannad.

Som många kanske vet så bråkar jag med Petra som en gång i tiden var något jag kallade vän. Men nä. Jag tänkte kolla några gamla bilder från i somras, då har hon fixat lösen på sin bdb. Försöker logga in och kolla men då är jag blockad. Hon har fan bilder på mig ute, jag har rätt att få se dem. Så jag skapar ett nytt konto och skriver, hyfsat surt, att hon ska ta bort dem och alla på Sanna också eftersom jag faktiskt frågade henne om jag skulle nämna det och då sa hon ja. Så det gjorde jag. Och svaret jag får är "men dra åt helvete sanna tänker jag ha kvar men du bitch kan dra din fjortis du är så omogen...... vafan har jag gjort dig...."
Allt hon har gjort mot mig orkar jag inte ens gå in på. Men hon sabbade min chans att få ett jobb jag faktiskt ville ha. Det är inte ens det värsta men det är det som antagligen gör mig mest arg och besviken, okej om man är arg, men verkligen kasta bort all så kallad vänskap vi hade med att göra något sånt fittigt. Herregud.
Och sen i alla fall, efter att hon svarat det, fixar hon vännerlås.
Åh jag orkar inte det här. Blir så jävla arg. Man får ingen chans att ens försvara sig eller kolla om hon faktiskt tagit bort bilderna. Aaargh. Blir tokig. Orkar inte vara arg längre, det är bara en jävla skitsak och jag bad om så lite, det var inte ens mycket begärt, hon hade kunnat spara mycket av bådas tid om hon bara svarat "de är borta nu." och lämnat det. Envis som jag är skriver jag såklart till henne på helgon, och jag kommer inte ge upp. För bråkar någon med mig och kallar mig massa jävla skitsaker och säger "vafan har jag gjort dig" när jag har räknat upp varenda fel hon har gjort när jag vet att det är hon, men hon blånekar. Yeah, well, det gör mig ganska sur. Och jag ger inte upp när jag inte får försvara mig.

Jag bara letar mer bråk och jag vet det, orkar egentligen inte men när jag blir arg blir jag sjukt envis. Ska se en film och bli glad igen.
Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0