Orka bråka, det här är sanningsdan.

Är du klar att gå ner på stan?
Jag är klar att gå ner på stan.
Är du klar att möta sanningsdan?
Som har byggts upp under så lång tid.
Falling down efter hela mitt liv
Vi går ner på stan

En gammal klasskamrat till mig,
Nej, jag vill inte gå på återträff och återträffa dig!
Och sen en gammal tjej som är gift och har barn nu,
Det var aldrig jag det var du,
Nej vi passade aldrig ihop
För du passar inte ihop med nån,

Vi går ner på stan

Ner för backen
Över torget
Finkammen efter alla som gjort dig ont
Jesus sa: vänd andra kinden
Vända kinder är det enda som jag gjort
Vi går ner på stan

Hej du försvann en dag gamla vän
Du fick en kille och ringde aldrig igen
Förutom när han jobbar då kan det va fint
Att ha middag bara tjejer dricka vin
Prata om hur jobbigt det är och så,
När två Hydman Vallien-glas går sönder på sommarstället, åååh!
Vi går ner på stan

Ner för backen
Över torget
åh, jag älskar, älskar den här stan
Rak i ryggen
Drick champagnen
Flanera över cykelvägen på sanningsdan
På sanningsdan



Jag knarkar Säkert!. Jag är trött. Vill egentligen sova men jag blev klarpigg när jag kom hem. Kan vara för att jag är extreeeeemt kissnödig och jag kan inte gå på toa, för den står fan inte ens kopplad till ett avlopp. ^^ Satan.
Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0