Nu är det söndag igen...

Och det är första gången jag bloggar på fyllan men jag vet att jag inte kommer ångra mig imorgon ändå.

Idag har jag inte spytt, gråtit eller nåt annat pinsamt jag ibland gör på fyllan. Prövade ölspelet för första gången och fick en gratisfylla till, och det är därför jag älskar att vara tjej. ^^ Man får så mycket gratis! Halleluja. Jag hade så jävla kul. <3 Älskar att vara med folk jag verkligen kan lita på. Bowlingen gick bra i början, men jag smugglade med mig sprit i en colaflaska, så det gick jättedåligt sen. xD Ingen strike direkt... Jag har verkligen passat mig ikväll så att jag inte gjort något dumt på fyllan och jag är glad för det, enda jag gjorde som kanske var liiiite dumt var att ringa syrran, men hon lät fullare än mig så jag klarar mig. ^^ Jag har värsta munchies och känner för att käka något men då kanske morsan vaknar, så jag vet inte riktigt om jag borde micra något nu.

Men! Jag har saknat det här ändå. ^^ Fick skåla igen med Sanna min babe, sist jag festade och skålade med henne var på höstlovet, vilket var på slutet på oktober! Så vi hade så jävla kul. <3 Jag var inte heller fullast på festen som jag brukar vara, det var Pontus som typ knappt sa något för att han var för full. :P Gubben då. <3

Jag mår bra ändåååå, även fast jag ångrar mig att jag inte sov hos någon, jag känner fan inte för att sova själv nu, jag vill inte vara ensam när jag vaknar igen. Nästa helg ska jag sova hos någon, bara sova då. Vill inte sova själv igen, det är så tråkigt. Nu känner jag att det blir väldigt tråkigt att blogga! Ska se en film och nyktra till innan jag somnar, somna full och vakna bakis, nejtack.
Puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaaa men skoja inte att det var länge sen vi skålade bruden! Det var så jävla najs att kröka med dig igen, jag hade så jävla kul! :D <3



Har saknat dig så sjukt mycket, baby.

Love you! <3

2009-03-08 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0