Kicki, full och glad.



Bild från i lördags, hahaha. Glad som fan var jag, kutade runt och dansade och sköt iväg kloten rakt i rännan. Helvete. xD
Lite smart var jag iaf i lördags och hade på mig glasögon och inte linser. Tror inte att full Kicki + linser är en bra kombination!

Idag var jag fett seg i skolan, kom dit nyvaken och sur och satt och nästan somnade om på första lektionen. Gick fan hem tre timmar tidigare än vi skulle slutat för att jag var så jävla trött och sliten, mådde illa för att jag inte ätit något på hela dagen eller sovit på natten och blev svimfärdig varenda gång jag reste på mig för att gå någonstans typ. Så jag åkte hem och sjukanmälde mig resten av dagen. Sliten var jag. Så vilade jag massa när jag kom hem, sen ville jag inte vara själv längre när Pontuz lägligt nog ringde och störde i ensamheten! Så jag drar hem honom till mitt fina och städade hem, not, och så kollar vi på film och nästan ligger och somnar i min säng. Vi såg Kung Fu Panda, och jag satt och skrattade hela tiden, älskar den filmen! Så låg vi och sov tills morsan kom hem, då följde jag honom hem för att han är ju så MÖRKRÄDD! Nja för att ta en cigg. Men det var den första versionen jag drog för mamma!
På kvällen sen drog jag till Nybodagårn igen, men det var ganska segt där utan Sandra och Sebbe. Träffade Alex igen, kändes som en evighet sen sist! Don't worry Alex, ska inte dissa dig på nåt lov igen. ^^
Sen kommer en volvo och den där underbara chevroleten som jag typ drömt om, så jag stod där och dreglade ett tag. Berättade för killen som ägde bilen att jag har sett den hur många gånger som helst och att jag är helt förälskad i den. Han kollade på mig som om jag var helt tokig. I guess I am.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sandraaaa

har dsu bilderna från i lördags? ;P

2009-03-11 @ 15:50:13
Postat av: Kicki

Nä, de finns på http://fifififilura.bilddagboken.se/ :P

2009-03-11 @ 22:50:28
URL: http://disposableteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0