Jag har så gulliga vänner.

Mamma var inte hemma igår, och jag klarar inte längre av att vara ensam hemma. Orkar inte med ensamheten, även om jag klarar mig själv, jag tål inte tystnaden trots att jag har hög musik på, jag tål inte att inte kunna prata med någon, jag tål inte att jag är den enda människan i min närhet. Blir heeeelt tokig. Till och med när mamma gått och lagt sig på kvällen blir jag till slut hyper och vill springa ut och träffa någon. Fanfanfan. Så jag träffade Pontus, gick iväg och mötte Linus, Kenny och Robin vid Stimmet, sen gick vi hem till Linus och drack kaffe. :) Hade huuur mysigt som helst. Efter det åt jag hos Linus också och lyckades somna i soffan. xD Vilket är kanske bra på ett sätt, för jag kommer fortfarande ihåg när jag var ute med Erik för flera år sen och sa att jag var trött, då han sa "bra. Det visar att du är trygg och kan slappna av här". Och det är väl så hos Linus, har varit där så mycket nu så jag börjar nästan känna mig hemma där. :)
Anyways. När jag somnar i soffan så kommer Linus med sitt täcke och bäddar om mig. :'D Värsta sött! <3
Så sen på kvällen satt jag, Pontus, Simon, Linus, Fiio och Kenny i en evighet och bara snackade om allt mellan himmel och jord. Jag älskar att bara sitta och diskutera allt möjligt med olika människor med ungefär samma tankegång, men inte exakt samma. Diskutera och motargumentera. <3

Anyways. Började sakna mamma som faaaan när vi satt och pratade pengar och att vara bortskämd. Jag är inte van vid att faktiskt ha pengar att röra mig med, jag är inte van alls vid att faktiskt kunna få pengar om jag behöver det. Helt sjukt. Och jag älskar att min mamma är så lugn med allt, och har förlåtit mig för all skit jag har gjort. Så jag ringde henne vid halv ett och sa "kom heeeem, jag vill sova men jag vill inte somna innan jag sagt godnatt till dig!" så kommer hon hem vid tio i ett och sitter på min sängkant och pratar med mig om allt mellan himmel och jord, igen. Älskar min mamma, älskar att ha så bra kontakt med henne.

Ikväll ska jag ut och fota Sanna och Sara vid pingstkyrkan, så jag hoppas inte det regnar eller snöar eller så ikväll, annars kommer jag inte vilja ta ut kameran. :P Wish me good luck.
Puss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0