Jag älskar Teknikmagasinet.

Gick nyss till centrum och skulle köpa en ny handsfree, eftersom det inte går att prata i min mobil utan handsfree, stört nog. Så gick jag först till Expert som var närmst. Hoooly shit, där kostar en vanlig jävla handsfree 500-700, beroende på vilken "modell" man vill ha. Sjukt dyrt! Så jag får hjärtslag och bestämmer mig för att kolla på Teknikmagasinet istället. Kommer in och får hjälp direkt typ, jag förklarar kort vad det är jag letar efter och han slänger direkt upp en handsfree som skulle kosta 370. HAH. Och de hade en precis likadan på Expert som skulle kosta typ 500. Jag älskar Teknikmagasinet! It's cheap and good!
Däremot sjunker Sony Ericsson mer och mer i mina ögon. I ett år har jag haft min cpmobil, den gick ju sönder efter bara några månader, bara idag har den lagt av två gånger. Jag blir helt tokig. Och deras värdelösa handsfrees! Jag har haft Sony Ericsson i flera år men nu går det bara fel med dem. De får snyggare och snyggare mobiler och alla jag känner har grymt fina mobiler från Sony Ericsson, men de går sönder direkt. Det är alltid något som blir fel. Nästa gång jag köper mobil ska jag köpa Nokia, för visst, de är inte lika snygga, men damn vilken kvalité de har. Min bror har haft sin Nokia i kanske två år om inte mer, och den fungerar fortfarande lika bra. SE lägger mer pengar på design än själva tekniken, och så utformar de varenda mobil så för att koppla in skiten i datorn ska man ha SEs USB-kabel, ska man lyssna på musik ska man ha SEs handsfree... It annoys me! Om man har en Nokiamobil kan man koppla in vilka jävla vanliga hörlurar som helst, eftersom de har vanligt hål för sånt.
Så jag suktar efter Nokiamobiler nu. Och när jag var inne på Teknikmagasinet såg jag Skullcandys som jag fortfarande suktar efter. Grrgrr jag hade råd men fan, tack vare Sony Ericsson är jag återigen pank. Grr.

För övrigt så ska jag nu till tvättstugan och hänga upp kläder, sen ut och träffa Alex, SEN ut och träffa Sanna, sen hem och käka, sen ska jag träffa Jennifer ikväll. It feels good that people wanna see me again. Fast jag kunde knappt sova inatt för att det kändes så ovant att sova ensam igen. Möö. Ja. Well nu måste jag rusa. Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Alessandro Modica

om du söker samma på www.prisjakt.nu kunde du ha fått den för 100kr säkert

2009-03-02 @ 05:35:28
URL: http://modica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0