Inte sugen på att blogga.

Men jag känner att jag måste. Det var faktiskt ett par dagar sen nu. Så let's go!

I lördags hade vi första utekröket för året, eller vi välkomnade våren! Vi var ute på Albyängen och eldade och hade skitmysigt, men det var is överallt och jag lyckades bli full som ett svin och ramlade runt. Har fortfarande ont i hela kroppen. xD Linus bar i princip hem mig, han höll i min ärm på jackan medan jag rabblade på om massa skit, sen när jag kom hem pratade syster med mig så att jag kunde hålla mig fokuserad nog att få lite mat i mig. Blev stolt när jag dagen efter insåg att jag tvättat bort allt smink perfekt och dessutom diskat ur stekpannan skitbra och mamma hade inte ens märkt att jag var full. Stoltstoltstolt!
Det var kul, men samtidigt så extremt äckligt fail så det inte var sant. Jag minns ingenting nästan för allt gick så fort, därför dricker jag inte sprit, helst öl. Usch. Nästa helg har jag faktiskt två fester som kanske händer, kanske blir ölfest hos Linus, men vi får se hur det blir med det, de vill inte riskera att störningsjouren kommer dit igen och det har jag full förståelse för. Annars så sa Dennis idag att hans föräldrar ska vara borta i helgen, så det kaaanske blir något där. Något lugnt kanske. Men blir det något hos Dennis blir jag väääldigt vääääldigt glad, sist jag var där på fest var på nyår och då strulade jag med fyra pers. Och jag behöver något sånt nu. Kanske ska sms'a mitt favoritstrul från nyår och be honom komma till Tyresö/Stockholm till helgen. :DD Haha, nja, vi får se. För övrigt tror jag den grabben har tjej nu. Typiskt. Vi får se, som sagt. Allt jag vet nu är att jag ser fram emot en riktig brakfest med massa nytt folk, massa öl och massa bra musik. Som på nyår, det var ju fan helt underbart.
Och jag är medveten om att det blir mycket drickande nu. Men jag vill inte lägga ner, inte nu, I need this.
How do I feel this good sober?

I alla fall. Det är lönedag om tvååå dagar, då ska jag få pengar och då ska jag klippa bort halva mitt hår, jag är så trött på det! Så jag ska vara snygg till helgen. Blir det en riktig fest i helgen ska jag klä upp mig som fan, vara snygg och ha självförtroendet på topp, och fan vad bra jag ska må.
Ring mig i veckan så hittar vi på något. Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart vi hörs ihelgen. Inga problem att "bära" hem dig. ville bara att du skulle komma hem "SAFE" =D

2009-03-23 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0