If I could wish for anything at all...

Det är en jobbig dag idag. Måndag, börjar tidigt, slutar sent, bara koncentrationskrävande lektioner, till centrum efter skolan och köpa ny foundation och rosor, sen ska jag till farmors grav (jag får såna skuldkänslor om jag inte är där på en längre tid), lämna av blommorna och sen hem till pappa och vara social. Hem och hämta kamera och kicks-kort också kanske? Stresstresstress...
Om jag fick en önskan och fick önska mig vad som helst i hela jävla vida världen skulle jag inte önska mig evig kärlek eller en enorm förmögenhet eller superskills på något, jag hade bett om att mina sömnproblem skulle upphöra. "Vanliga" människor förstår inte hur mycket det egentligen tär på en att inte kunna sova ordentligt, hur det känns som om man är i en dvala hela tiden och tiden bara försvinner, för att man nästan sover hela tiden. Blir så irriterad på folk som pratar om hur jobbigt det är att sova, att det är så tråkigt, bra sömn är så underskattat, jag har inte sovit ordentligt en hel natt på jag vet inte hur länge nu, tre år? Det sliter verkligen ut en, det gör det. Lov och helger går åt att försöka jaga sömnen som man aldrig fick under vardagen men det går inte heller. Gaah, är så trött på det. Vill bara ha några piller som gör att jag däckar direkt.

Problemet är inte alltid att jag inte kan somna, ibland är det så. Det största problemet är ju att jag alltid vaknar till, kommer aldrig in i den där djupsömnen. Vilket ibland ändå är hyfsat roligt, för när jag ändå sover och kommer in i rem-sömnen drömmer jag helroliga drömmar, och jag kommer ihåg dem nästan perfekt.
Som för ett par nätter sen, då jag drömde att hela skolan jagade efter mig och min cola som jag köpt på statiol som fanns mitt i skolan, där min syster jobbade! Och den som pratade med mig och faktiskt gick runt i skolan med mig var... Well. En kille jag spanat på sen jag började här typ, men aldrig pratat med. Han är bara ögongodis, så drömmer jag om honom! Och han var jättegullig och allt det där, men det var bara skumt att han helt plötsligt kom fram till mig och pratade. Jag tyckte det var awkward, så jag gick iväg. När jag "vaknade" upp ur drömmen var jag helt förvirrad, för det kändes ju ändå så verkligt. :P Sen tyckte jag att jag var dum för att jag vaknade. Drömmen kunde ju faktiskt lett till en het sexdröm. Damnit.
Puss på er! <3

When you have insomnia, you're never really asleep and you're never really awake.
"Hej, rut här! Ville bara hälsa att äggen blev överkokta och att katten bajsade i din sko. Hejdå!"... /Sandra. Hon är ju skum.
Och nu tycker jag att det kan vara slutdeppat för min del. Jag orkar inte orkar inte orkar inte, förstår inte hur det alltid kan bli så fel för mig. Jag tyckte om fel människa (IGEN) och nu kan alla killar fara åt helvete for all I care, snacka om BITTER man blir efter så mycket rejections.
Just fuck off, now, aye?
Erase and rewind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0