I love mah mama.

Cissi: Men Michael vill inte alls bli kallad Michael John...
Jag: Jag ska börja kalla honom Johnny-boy!
Cissi: Undrar om han kan koppla det? Han är ju lite...
Jag: Joo han är ju lite dum.
Cissi: Han har inte alla indianerna i kanoten, så att säga.
Jag: Eller alla skottarna under kilten!
Cissi: Hah! Precis.
Mamma: Tror ni inte det?
Cissi: Joo då...
Mamma: Åtminstone alla skottarna under kilten!

Och sen gick jag iväg. Det är bara mamma som kan börja spekulera om "vad som finns under kilten". xD Min mamma är så söt, men ändå så seg. Som när jag nyss frågade om hon hade pengar så att jag kunde gå och köpa cola..
Jag: Har du pengar då?
Mamma: Mjo... Men inte mycket.
Jag: Hur mycket då?
Mamma: Inte mycket.
Jag: Men HUR mycket??
Mamma: Vi kanske ska ta kortet istället....

Tankspridd och så söt så söt. ^^
Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0