Damnit!

Jag kan inte sova längre. Det är omöjligt. Och när jag väl gör det så drömmer jag bara massa skumma drömmar. I lördags natt hade jag typ en håruppenbarelse iofs. Drömde att jag klippte håret lika kort som det var för exakt ett år sen och färgade det härligt brunt och alla sa hela tiden hur sjukt snyggt det var, och jag höll med. Så det är väl så mitt hår blir när det väl blir vår, till vintern behåller jag mitt långa hår som halsduk! Fast jag är väldigt väldigt trött på det.
Inatt drömde jag att jag och nån till... Vet inte ens vem det var? Vi var iaf ute och gick lite överallt i Tyresö. Plötsligt dundrar två bilar förbi och det är tyyyyp hemliga agenter i ena bilen och i den andra bilen sitter Sandra och Sebbe! Och så öppnas massa andra dimensioner som de hoppar imellan och ibland jagar agenterna Sandra och Sebbe och ibland är det tvärtom och det slutar med att jag och mysteryguy tjuvkopplar en bil och börjar åka efter för att försöka hjälpa Sandra och Sebbe, det slutar med att de kraschar in i "agenternas" bil och totalkvaddar båda bilarna, så kutar de över till våran bil och vi racear iväg! Jag tror nästan mysteryguy var Alex, men han kunde inte köra alls. Han blev alldeles för orolig och dundrar in i skogen vid Barnsjön och håller på att köra på ett gammalt par, sen håller han på att döda oss genom att krocka med ett träd. Sandra sitter och skriker på honom hur han ska köra, tillslut hoppar hon själv fram och kör skitfint. Det sista jag kommer ihåg innan jag vaknar är att vi hör sirener i skogen runt omkring oss medan vi kör iväg på en äng typ. Yeah. Right. Like that's ever gonna happen!

Nu ska jag skriva om mars. I guess. Puss på er.<3

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaamamamamamanada

hahahahha :D aweeeeeeeeeesome!

2009-03-02 @ 10:21:17
URL: http://amndaogneevaldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0