Cash för att bli filmad.

Min mediaproduktionslärare, Clas, kutade nyss in i klassrummet och säger att han måste låna mig och Amanda i ett par timmar på fredag för att filma oss i studion och frågade om det var okej. Jag tänkte typ "sure, jag kan ställa upp", så babblar han direkt upp att vi får betalt för det. 100 spänn var för att bli filmade i en timma i studion. Jag blir sjukt nyfiken på vad det är för projekt han petar på! Tur att man inte är så kameraskygg då.

Nya designen är rosa, svart och vit. Och tillfällig. Och detsamma gäller profilbilden som blev sjukt cp. :S För jag har fortfarande helt andra planer för min blogg, men jag hade inget att göra på datakunskapen för att den jag jobbar med var seg och tråkig och gjorde annat och han hade allt sparat på hans konto, så jag sket i det. Är trött på att få jobba med människor jag inte går bra ihop med. Hade kunnat göra det själv och gjort det bra också, men det finns inget man kan göra när läraren bestämt sig. Jobbigt värre. Förresten så finns det nu några få blogglänkar längst ner på min meny, vill ni bli länkade är det bara att säga till!
Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha kickilicious!!

2009-03-04 @ 12:01:11
Postat av: Kicki

You like it! :D

2009-03-04 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0