Trevliga midsommar.

Yes, så förra onsdagen drog jag och Bobster iväg till Norrtälje, till hans Farsas landställe. Det var huuur mysigt som helst, en fin liten stuga ganska långt ifrån stan ute i skogen, med allt som hör dit. Det är alltså ormar, mygg i massor, fästingar som gömmer sig i gräset och kalla stugor och lite varmvatten. MEN! Jag hade det så oerhört bra, såg inte en enda orm, fick inte ett enda myggbett och förhoppningsvis inte en enda fästing, för då är jag död. :D TBE ftw. Men vi hade verkligen jättetrevligt, på midsommarafton kom fullt med folk som jag inte kände, blev helt förvirrad. Och första dagen var jag nervös som fan när vi kommit fram, men Bobos farsas fru var så söt och kramade om mig precis när jag kom, kände mig riktigt välkommen. Så. Det blev bra. :) Höjdpunkten enligt Bobo måste vara när han lekte med en yxa mot en gammal stubbe och lyckades klyva en liten myra mitt itu. Ja, han var jättestolt.. ;)

Så nu är man hemma igen. Jag är trött som fan, idag har vi varit ute med bilen och besiktat den, sen åkte vi till Bobos mormor och så fick man träffa henne också. Jag har nog fått träffa hela släkten snart.. Men det var jättetrevligt, fick se massvis med söta porträtt på Bobo när han var liten, gosh, höll på att dö! Så söta var de. Fick inte sova alls inatt för att katterna var så galet sällskapssjuka och Bobo tycker så synd om dem när de står utanför dörren och jamar, så han ville ha dörren öppen under natten... Dum idé. Meeen det var väl bra för dem. Antar jag.

Så är glasögonen paj igen! Den där lilla saken som ska sitta på näsan, eller ja, en av dem gick av helt, vilket ledde till att jag fick lämna in dem idag för att löda ihop metallen, hela kalaset kommer kosta 250 spänn. YAY! Det är mina sista pengar tills morsan kommer hem. Vilket är imorgon. Så varför klagar jag? Well, jag är störd, så är det!

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Vickan

Låter som att du haft det rätt bra ändå, hoppas det fortsätter så :D

2009-06-28 @ 22:51:11
URL: http://slytherinsailor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0