Dude, you're right.

YEAH NOODLES DON'T THINK THAT I DIDN'T KNOW IT WAS YOU WHO COMMENTED MY LAST POST!!!11

... And dude, you're right.

Jag vet att jag klagar, jag vet att jag är nojig, orolig, dum i huvudet from time to time, what does love do to me? Det låter som om jag mår skitdåligt.
Truth is, trots att vi tjafsar ibland och vi båda blir lätt svartis och sura och jag är nojig över hans ex, så är jag lyckligare än någonsin. Och jag har aldrig någonsin känt såhär för någon annan människa. På snart två månader har han blivit en av de viktigaste i mitt liv, och jag känner redan att jag aldrig vill leva utan honom. Independent my ass, codependency here I am! Jag är så tofflig, men det är okej, det är han med. Så, jag ville bara säga, trots att jag klagar och säger hela tiden att jag är orolig, så är jag lyckligare än jag någonsin varit med en annan kille och jag litar på honom fullt ut. Till skillnad från den senaste (COUSINFUCKER) så är han en ärlig människa. Nu skulle jag vilja pussa på honom för att jag blir så stolt över honom när jag skriver det här, but I can't, för han jobbar natt. Damnit.

Men, kära ni som följt min blogg en längre tid och även den äldre versionen, vet om vilka problem jag och min mamma haft, särskilt om pengar. De senaste dagarna har hon bitchat ur totalt om att jag aldrig är hemma, vilket är sant, jag sover inte hemma, äter inte hemma, det enda jag gör är att duscha hemma. Trots det går jag ändå till skolan vareviga dag och försöker sköta min sömn och mig själv, och dessutom försöker jag sköta hushållet nu i mitt egna hem, där jag nu är kvinnan i huset. Tre pojkar och en flicka, VET ni hur stökigt det blir?!
Så, visserligen är jag kanske taskig på det sättet att jag lämnar min redan så ensamma mor hemma och bara ber om pengar av henne... Varför klaga? Jag skulle kunna få flytta ut lagligt om ett år om jag så skulle vilja det, jag är ändå borta om två år for sure, hela förra sommaren var vi utan varandra. Och det blir grymt mycket med cash över för hennes del när hon bara köper mat till sig själv. Så kommer det gamla vanliga, vart tar mina pengar vägen? Underhåll + studiebidrag går på 2400, ca. Men när jag väl ber om det, hell no, då är det krig, för jag är aldrig hemma, jag är inte trevlig, plockar bara med mig mer och mer saker hemifrån (mina saker, mind you!) och vice versa. Hon har till och med kommit hit hem till Simon och Bobo för att "se hur det var med mig". She's a fucking stalker! Okej om hon känner sig ensam, okej. Men hon behöver inte ställa sig och skrika på mig när jag är hemma. Så, fjärde världskriget är väl på gång snart.
Och nej, jag har aldrig påstått att jag varit snäll när det handlar om saker som är mina. Pengarna som jag får från CSN och pappa ska gå TILL MIG och bara mig. När hon inte ens betalar mat för mig ska jag ha i princip allt. Vägrar hon ge mig några pengar nu så tar jag till vartenda backup jag hittar, med första stopp hos papi som skulle blivit tokig om han får veta att han pungar ut pengar som går till att föda min mor... Nu har jag försvunnit helt i mina tankar och bara skrivit massa gojs. Som vanligt. Well, creds to you who's still reading! Ska fixa ps till min externa hårddisk så kan jag photoshoppa på Bobsters dator också, så blir det ny design någon gång snart!

Nä, ut på balkongen nu, ringa någon, ta en cigg och snacka skit, sen kanske kolla på film eller nåt eller sova direkt. Ledig imorgon, yay! Ska ändå till skolan för att kolla på glada studenter. :)
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0