When I'm cutting bonds, they're gone forever.

Ja ni ska se mig när något sånt här händer. Göteborg snetänder på mig och jag har faktiskt ingen aning om varför. Jag frågade flera gånger men nepp, inget svar. Han bara drygar sig och drygar sig och drygar sig. Så jag sa att jag helt enkelt skulle sluta jaga honom och att det var lika bra att vi sa upp kontakten då. Och så börjar processen "radera ur Kickis liv". Den jag alltid går igenom när jag säger upp kontakten med någon.
Allt vi någonsin skrivit till varandra - borta. Måste bara gå igenom alla jävla sms.
Alla bilder från förra lördagen - HAH, borta.
Hans nummer - totally gone, won't even call again.
But I'm keeping the pretty things. I always do. Som när jag dissade Timmy (STENHÅRT) och behöll silverhalsbandet. It was awesome. ;D
Men jaao, som för typ ett par-tre månader sen så skickade Mr Jooles en skitfin bild som han ritat som föreställde moí. Den behåller jag såklart. Men jag slänger bort brevet (NEEJ JAG BRÄNNER UPP DET!) och klipper bort allting som påminner om dig. Sådärja. Bara några minuter and POFF you're gone. I feel awesome. ^^ Jag hatar när folk har problem med mig och inte ens säger vad jag gjort fel. "Du ljuger", vad har jag ljugit om då?? Puckon!

Inte nog med det så är jag fortfarande sjuk! För er som inte vet det så har jag varit sjuk och mest legat i sängen sen i tisdags. :P Haft massa feber! Faktiskt varit lite roligt, har drömt massa skumma drömmar. :D Men men, idag är det i alla fall mycket bättre.

Så imorse väckte min morsa mig och sjöng lite wihosihi grattiluralalala. Fick ett sminkställ - awesome. Just nu ligger sminkgrejerna överallt på skrivbordet. Fick sminkborttagningspads. Awesome. Fick.. En USB-kabel? Tiill vad? Min nya dator. Min nya superdator. Min nya awesomly superüberbraiga dator med TV som flyttas hit upp imorgon som har tillräckligt bra grafikkort för att klara av GTA IV hahahahaaaaaa!! I HAZ AWZUM COMPUTAAAAH! Och den är MIN <3 Bara MIN <3
Jag är verkligen bortskämd. Jag känner mig lite dålig faktiskt. :( Samtidigt så känns det AWESOME!
Får dessutom mer presenter ikväll/imorgon! Uschuschusch bortskämd. .____. Jag får för mycket.

Puss på er! <3 Happy birthday to meee, happy birthday to meeeeee! <3

Kommentarer
Postat av: Erik

"tillräckligt bra grafikkort för att klara av GTA IV hahahahaaaaaa!!"



Kicki, Kicki... :P

Nejmen grattis ^^ säg till om du behöver något fixat eller kollat, en annan kan ju datorer ;)

2009-02-07 @ 12:54:14
Postat av: Kicki

... Tyst!

Men lilla guuuuubben, det är luuuugnt, mina bröder kan sånt. xD Men jag kan behöva dig efteråt!

2009-02-07 @ 15:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0