Ursäkta, men jag kan vara väldigt ytlig.

Jag vet att jag skrev alldeles alldeles nyss men jag blev verkligen.. Äcklad är fel ord men fräscht kändes det verkligen inte när Caroline af Ugglas var med på rapport på ettan och hade VÄLDIGT ojämnt långa naglar och hur ovårdade som helst var det, helt ofixat hår och smutsigt var det också!
Nog för att vissa gillar en avslappnad stil. Men för det behöver man inte låta allt växa vilt och se ut som en hemlös.
Jag blev upprörd, där har vi rätt ord. Ja, jag kan vara väldigt ytlig ibland, jag kan inte hjälpa det. :P Naglar och hår är något jag älskar att pyssla med, så nu ska jag kolla på Let's Dance och fila och olja mina älskade naglar. Puss!! <3

Kommentarer
Postat av: Elviis!

Haha du är ju för söt :D <3

Grattis igen!

2009-02-07 @ 00:07:35
URL: http://electricityreel.blogg.se/
Postat av: Slok

Alla kanske inte föds med silverskeden ;)

2009-02-08 @ 20:51:05
Postat av: Anonym

En nagelfil och lite schampoo kostar inte ens en hundralapp. :P

2009-02-08 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0