Pussgurka.

Save tonight and fight the break of dawn
Come tomorrow - tomorrow I'll be gone
Save tonight and fight the break of dawn
Come tomorrow - tomorrow I'll be gone

There's a log on the fire
And it burns like me for you
Tomorrow comes with one desire
To take me away

It ain't easy to say good bye
Darling please - don't start to cry
'Cause girl you know I've got to go
And Lord I wish it wasn't so


Sista dagen idag. Spenderade nyss en kvart med att försöka få upp honom ur sängen, damn det var svårt. Jag bet honom i nacken, kittlade honom under fötterna, attackerade honom och ja, slog honom lite. Ändå så gick han inte upp! I got my punches too och så försökte han strypa mig. Han är så söt när han är nyvaken.
Sista dagen... Känns inte som det riktigt. Känns som om jag kommer stanna här längre, det kommer väl inte riktigt gå upp för mig förrän jag börjar packa igen och sen tillsist står på perrongen igen. Kan tänka mig att det blir ganska jobbigt sen att säga hejdå. Fast jag saknar mina babes och mami också. Och mina kissar, även fast alla katterna här är mysiga också. <3
Well, nu ska jag gå ut och peta på honom lite mer och få honom att vakna bara liiiite till. Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0