Maneater?

Nothing can keep me down! I'll always get up.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och har lite nostalgi. Tänker tillbaka och lyssnar på fin musik jag inte lyssnat på ett tag, vilket tar mig tillbaka till hela 2008, varenda låt står för något.

Så kollade jag nyss igenom min bdb och såg några kommentarer från mitt ex. Lololol it just made me so glad. Han behandlade mig bara lite fel och jag dumpade hans arsle, såg inte något av honom ALLS på mer än ett halvår, han försvann fan till och med från eniro, tror han försvann till Norge faktiskt! Haha, att jag skickat en kille till Norge. Awesome...
Sen en annan kille som verkade bli helt bitter när jag sa att jag inte hade känslor för honom. He's STILL bitching about it och är värsta bitter och kvinnohatande! Snälla, det var flera månader sen, get over it! Sen Timmy... Det är bara så kul. Han respekterade inte att jag inte ville ha sex med honom, och sen väntar han sig bara sådär att han ska få sova hos mig! Men nej! Jag skickar ut honom ur min lägenhet vid halv tolv-tiden, och han bor inte ens i Stockholm, efter att han gav mig ett dyyyyrt jävla halsband... Oh god it felt so good seing him so confused.
Men det är så det är med pojkar som inte vet hur man ska handskas med mig. Som inte förstår något om respekt. Som inte lyssnar. Som inte förstår. Make me mad and I'll do something baaaaad. :333
Nej okej kanske inte direkt. Men jag blir bara glad när jag ser tillbaka och jag blir stolt när jag ser hur jag hanterat motgångar det senaste året. I've come so far! Jag är stolt, så jävla stolt över mig själv som på ett år lärt mig allt om att stå upp för mig själv och kräva respekt. Och jag hade inte kunnat göra det utan det första svinet jag skrev om. Tack Henrik för att du behandlade mig som skit, utan dig hade jag aldrig förstått hur stark jag egentligen kan vara. And fuck off!

Nu vill jag festa. Men jag måste sova för det är skola imorgon! Någon som är med på att komma till plugget bakis på tisdag?
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0