För pigg för att sova. Såklart.

Vad gör man då? Bloggar såklart! Det blir ju bara mer och mer sällan, känns tråkigt.. Gillar ju att blogga. Och bloggdesign har jag inte haft någon tid för alls, sitter mest bara i telefonen på min fritid.

Idag försov jag mig igen. Klarade mig rätt så bra i veckan sen pallade jag inte bry mig och låg kvar även fast jag visste att jag skulle komma sent. :P Men morsan stormade ju inte in och väckte mig, så det kändes lite okej iaf! Sover ju så jävla dåligt numera, igen, så jag måste faktiskt få vila någon gång. Vill ha helg redan nu, gah.
Idag blev jag sur i skolan. Riktigt jävla arg faktiskt, om man ska sätta rätt ord på det. För det första, ofta man filmar en lärare. Under en kort rast fick jag höra. Och sen, ofta man visar sin mamma det och säger att hon pratade randomstuff på en lektion, när jag som sagt fick höra att det var under en bensträckare. Oftaaa mamman sen tar upp det på ett föräldramöte. OCH OFTA läraren får skit för det, tar upp det i klassen och verkar hur sårad som helst.. Ofta man då sitter och säger, rakt i hennes ansikte, "ingen filmade dig". Okej om man skäms men då kan man väl visa det och bara hålla käften istället för att bara ljuga, eller faktiskt be om ursäkt. Jag satt och skämdes, även fast jag var sjuk under den lektionen, vilken jävla klass går jag i egentligen?
Sen kom jag hem, sen stack jag iväg till Dennis och somnade nästan under filmerna. xD Såg The Rage, som var full med blod och gore. Tyckte nästan det var lite för mycket, och det kommer ifrån bruden som råstirrar på Saw-filmerna och garvar, hah. Nä men det var blod, missbildade människor och inälvor överallt. Usch. Sen såg vi Pulse, råkade se lite av tvåan först istället. :P Men sen laddade han ner ettan och så såg vi den. Spöken som kommer ut ur massa tekniska grejer, som mobiler, telefoner, lampor och kommer ursprungligen från ett virus på en dator och får alla att begå självmord. Yeeeeaah, right... Inte riktigt min smak den heller, tvåan verkade faktiskt bättre. :) RED TAPE PROTECTS YOU!

Sen blev jag jätterädd när jag kom hem och skulle klippa klorna på kissarna. Smulan går finfint. Sen kommer jag till Alice, och hon har varit värsta skygg hela dagen. Okej att hon brukar vara sur, men när jag skulle klappa på henne böjde hon sig undan som om hon trodde att jag skulle slå henne. När jag skulle klippa hennes klor såg jag varför. Tydligen så har hon inte använt klösbrädan, så hennes klo hade blivit dubbelt så stor och börjat växa mycket mer inåt. Så jag blev orolig som fan, pratade med mamma och vi bestämde oss för att försöka åtgärda det, eftersom det fanns ett hål mellan tassen och klon. Den gick hur som helst bort jättelätt, klon ramlade av direkt och nu älskar Alice mig för att jag hjälpte henne och så fick hon en godis efteråt. :P Nu ligger hon bakom mig och sussar utan problem. I love that fat bastard, she's my baby.
Jag vill också ha någon som ger mig godis när jag gör bra saker.

Just ja. Skulle nämna Elliott också. Tjatar på mami nu hela tiden för att få åka dit på sportlovet. Jag villvillvill och Sandra tycker jag är helt patetisk. "Hur kan man träffa en kille genom internet?! Det är typ för fyrtioåringar som har gett upp helt!"... Well.. Ofta jag vill leva på Tyresökillar mer. Nej, tack, har fått nog av de. Så jag åker hellre till min emobabe med snakebites och tungpiercing, rawr. Jag vet att ni gillart. Jag gör det iaf!

Anyways. Nu är klockan efter tolv och jag får dåligt samvete för att jag fortfarande är uppe... Ni får ha det så bra pussgurkor, vi hörs när jag har tid igen. :P I helgen!
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0